Första dagen på året:)

Hejsan Hejsan!
Idag är om sagt den första dagen på år 2013. Vi tycker att det känns konstigt att det nya året redan är här.
Hur ska man sammanfatta 2012?
1. Jorden gick inte under.
2. Barack Obama fick fortsätta vara president i 4 år till:)
3. Twilight serien är färdig :'(
4.Vi började nian.
5.Vi hade vårat första uppträde med sången :)
6. Vi hade ett awsome sommarlov :)
7. Vi fick en ny kompis i vårat lilla kompis-gäng:)
8. Vi firade påsk tsm :) xD
9. Vi skapade konst tsm på bildlektionerna som ska ställas ut iår.
10. Vi kom 3:a i kamp blåljs:)


Nyårslöften:

Rebecca:
1. Jag ska börja träna:)
2. Jag ska få upp mina betyg så mycket som bara går så jag kommer in på den linje jag vill ha:)
3. Skaffa en BF :)

Katalyn:

1. Börja träna någon sport!
2.Höja mina betyg en gnutta mer.
3.Satsa på min skådespelarkarriär.


Det var allt för nu ska vi gå till bion och kolla på berättelsen om pi:) det kanske kommer en liten kommentar om film:)

Bye bye :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Dom kanske ska göra en till twilight film! :D

Jag har en tävling på min blogg och det skulle va jättekul om du skulle vilja va med :)
direktlänk: http://jjosefinellofgren.blogg.se/2013/january/-tavling.html

Svar: Ja jag vet och det får vi hoppas på :)
Okej ska kolla in den :)

// Rebecca
♥ Katalyn & Rebecca

2013-01-02 @ 01:04:00
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0