21 Saker du kanske inte vet om mig!

1. Jag har haft en riktigt stor crush men när jag frågade honom om han gillade mig så sa han nej.

2.Jag har ALDRIG haft en pojkvän eller kysst en kille. 

3.Jag gillar inte att klä mig i glada färger utan håller mig till det lite mörkare hållet.

4.Jag ÄLSKAR kors.

5.Jag måste ha smycken på mig varje dag.

6.Om jag skulle perca mig någon stans skulle det vara i naveln.

7.Jag älskar skräck filmer och är värsta twi-fan men älskar även andra vampyrfilmer/serier som True Blood och The Vampire Diaries.

8.Jag samlar på änglar och har över hundra stycken.

9.Jag skulle vilja ha massa doft ljus i mitt rum men min mamma är allergisk.

10.Min första bästa vän heter Emilia och vi har inte lämnat varandra sedan den dag vi träffades.

11.Jag har ingen favorit låt eller sångare utan har perioder med olika låtar/sångare och därför är min musiksmak VÄLDIGT blandad och min favorit just nu är Adam Lambert.

12.Jag bryr mig väldigt mycket om mina nära vänner och släpper allt jag har om dom behöver mig.

13.Mitt första husdjur fick jag när jag var 14 och det är en liten och jättesöt dvärghamster som heter buddha.

14. Min familj har en husvagn i Spanien och jag har varit i samma stad varje sommar sen år 2000 då var jag Ca 3 år.

15. Jag har varit i många länder men aldrig utanför Europa.

16. Kattis och jag har gått i samma klass sedan nollan men började umgås i slutet av fyran.

17. Jag har aldrig flyttat utan bott i samma lägenhet i hela mitt liv.

18. Jag hade problem med att sova på andra ställen än hemma
fram tills jag var ca 13 år.

19. Jag har börjat använda mycket produkter från the body shop.

20.Mina vänner säger att när man väl har lärt känna mig så är jag en underbar person.

21. Min största rädsla är nog att förlora min familj och mina vänner.

Det var allt för denna gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0