Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkan Hellström

Hej på er!

Tänkte börja med att säga grattis till alla mammor på mors dag samt grattis till Loreen,du var verkligen bäst!

Jag tänkte blogga lite snabbt nu , kom nyss hem från underbara Göteborg åkte i lördag och kom hem i dag.

Planerna var att vi skulle hämta min kusin men det blev lite krångel med flyget men vi passade då på att kolla hammarkullefestivalen som vi alltid brukar göra varje år.Hammarkullenfestivalen var jätte fin, fast jag mådde inte så bra men jag hade de kult. Sedan nästa dag så var vi på en stor loppis som var i Majorna och kollade lite på affärer. Så jag tänkte lägga ut lite bilder på det jag shoppa i Göteborg nu och i morgon om jag hinner så kan ni få bilder och video klipp från Hammarkullenfestivalen.

köpte ett par converse, har sagt att jag inte ville ha converse men jag kunde inte motstå. Dem var för snygga!

Sedan hittade jag denna snygga vintage sommar jacka/kofta på loppisen.


Köpte ett par sandaler på hammarkullenfestivalen kunde inte motstå dem!




Sedan köpte mammsen en burberry keps till mig. Älskar den ♥ Haha ignorera mammas staty hittade ingen som vill stå modell för min keps.


Kommentarer
Postat av: Jackie plus ie - bloggen på fyra ben

sv: tack! Håller dock på med en annan design, bara headern kvar :thumbup:

2012-05-27 @ 22:03:08
URL: http://jackieie.blogg.se/
Postat av: william

snygga sandaler:D

jättefin blogg:D



SV; Naw tackar så himla mycket:D Blir så glad^^

Och säg gärna vad ni tycker om mina "Fairy in the woods" Modellbilder som jag har tagit:)


Svar: Tack:)
♥ Katalyn & Rebecca

2012-06-03 @ 15:06:19
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0