20 frågor om mig.

1. Tre saker om dig själv du är stolt över:
Att jag är snäll,omtänksam och att alla älskar mina kladdmuffins.
2. Som vän är du?
Snäll,trevlig,omtänksam, finns där 24/7
3. Är du bra på?
Det sägs att jag är bra på att sjunga...
4. Är du avundsjuk?
Nej.
5. Öl och pilkastning eller discomusik och dans?
Discomusik och dans.
6. Tränar du? Isåfall vad och hur ofta?
Typ några gånger i veckan.
7. Det första du gör på morgonen?
Vaknar.
8. Hemlig “förälskelse” – typ skådis eller annat “oskyldigt”?
Hemilgstämplat.
9. Pratar du med dig själv?
I huvudet.
10. Mest märkbara tantvarning?
KLAGAR PÅ FOLK!
11. Vad skulle du vilja göra mer på din fria tid?
Resa, läsa böcker och en massa mer!!
12. Något nytt projekt på G inom snar framtid?
Åka till Spanien.
13. Nåt du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Resa utanför Europa som tillexempel USA ( L.A, New York )
14. Det bästa med att ha barn?
Har inget är bara 14 ( snart 15)
15. Är du pinsam ibland?
Nej .
16. Person som du avskydde i skolan?
Går i skolan och hatar inte någon i skolan.
17. Hångel på första dejten?
Vet inte...
18. Din bästa killkompis?
Har typ inga killkompisar.
19. Vad gör du på helgerna?
Ser på serie, är med kompisar och chillar.
20. Livsdröm?
Träffa alla mina idoler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0