En lista med svar.

Hej!
Hittade en rolig lista som jag tänke göra nu.


DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Har aldrig opererat mig.
piercing: hål i öronen.
sport: Gymnastik 
husdjur:  Min söta katt Popi.
semester:  El salvador.
konsert: Kommer inte på något >-<
kärlek: Mika. 

JUST NU:

äter du: Äpple
dricker du: Hallon tee.
ska du: Börja städa med vill inte
lyssnar du på: Wheatus - Teenage Dirtbag 
väntar du på: Att min älskade serie ska börja.
tittar du på: dataskärmen.
har på du på dig: Min lila onepiece.

DIN FRAMTID:
barn: Kanske?
giftermål: Kanske?
karriär: Skådespelarbranchen.

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Vet inte?
kortare eller längre: Beror ju på vad det gäller.
snygg mage eller snygga armar: Vet inte.
busig eller lydig: haha vet inte Busig?

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Nej.
tappat bort glasögon/linser: Nej.
brutit ett ben: Nej.
rymt hemifrån: Nej
röntgas: Japp.
krossat någons hjärta: Vet ej, kanske?
mobbat någon Nej!
gråtit när någon dött: Ja.

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Kanske?
gud: Ibland?
mirakel: Ja.
aliens: Vet inte
magi: Vet inte
ett himmelrike: Vet inte?
tomten: kanske?
änglar: Vet inte?
transformers: Haha kanske?

BLANDAT:
är du kär i någon? Jag vet inte, men just nu känner jag mig inte kär.
önskar du att du bodde någon annanstans? L.A så klart !
tycker andra att du är attraktiv? Haha, vilken fråga vet inte?
dricker du? Beror på vad man menar. Dricker just nu tee.
använder du droger? Musik är min drog! 
vilket schampo använder du? Något mama köpte från L'Oréal Paris
 vilken parfym använder du? Chanel no.5 som jag har tagit i från mamma hehehe.
vad är du rädd för? Att Misslyckas !
gillar du att tvätta? Nej, testade en gång var inte så duktigt men jag äger på att stryka kläder. 
kan du ladda upp en gammal bild på ditt hår? Japp kolla upp↑ .Så hittar ni en gammal bild från min semester  2009, oj vad blek jag var!  I allfall där hade jag mitt långa svarta hår som jag klippte bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0