Camp blåljus.

Hejsan hejsan bloggen.

 

En liten bild på mig och en kompis från camp blåljus!

Tänkte berätta lite om camp blåljus som  min klass var med i. De flesta kanske inte vet vad detta är men Camp Blåljus är ett samarbetsprojekt i Skaraborg som ska bidra till att stärka ungdomars förmåga att hantera olika olycksrisker. Vi kom på 3:dje plats! Och vann en klassresa till skövde äventyrbad. Om ni vill ha mer info om detta kan ni gå in på deras facebook sida camp blåljus. När man anmälde sig till detta fick man skicka in en video som jag kommer att länka till i slutet av inlägget. Vi hade mycket kul under dessa veckor och det är lite tråkigt att det är över men ett stort tack till alla som var med och fixade allt detta!

 
http://www.youtube.com/watch?v=GvYHpwB3sfE
( JAG ÄR AS DÅLIG PÅ ATT SKÅDESPELA!!!!!!!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0