Hammarkullefestivalen

Hej!

Jag skrev tidigare att jag hade varit hammarkullenfestivalen ,Så jag tänker berätta lite smått om den. Festivalen/Karnevalen anordnas varje år i hammarkullen i Göteborg. Om ni aldrig har varit där så rekommenderar jag det stor! Det finns alltid någonting där för alla. Hammarkullenfestivalen varar i tre dagar, alltid den sista helgen i maj. Så nu bjuder jag lite på bilder från själva karnavalen.

 

'
Hoppas ni gillade bilderna, tog 253 bilder ,så det var väldigt svårt att välja ut. I år var också  Hammarkullefestivalen extra lång och vädret var perfekt. Till Sist bjuder jag er på ett klipp på en av dem coolaste danserna i karnevalen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0