Dollar $tore

 
 
 
Igår var jag på dollar $tore i Skövde.... riktigt bra affär varför då jo jag köpte:
 
2 4-pack hår rullar
1 keps
1 flaska glitter sprej
1 mobilskal
2 make up borstar
1 paket hårnålar
 
Hur mkt kostade detta?! Jo 130 kr!!!!!!!!! Kännde mig som ett litet barn i en godisaffärxD
Så nu hissar jag dollar $tore och dissar ÖoB. Asså det är ju inte så att jag kommer att sluta handla på ÖoB men jag gillar dollar $tore mer bara :D
Ja vad har hänt mer i veckan då.....
 
Jag har varit/är förkyld inte kul men man måste ju vara det med ibland sen har jag på dpllar $tore som jag nämde tidigare m.m
 
Ne nu ska jag nog ta och kolla på en film eller något
 
Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0