God morgon!

God morgon alla. Jag satt och läste lite bloggar alldeles nyss och fick lite skuld känslor för att jag inte har uppdaterat sen jag kom hem från Spanien det finns väl några anledningar till detta:
1. Jag jobbar
2.Jag har gjort en massa saker med kompisar och familj
3. (och kanske det största anledningen xD) Har helt enkelt inte pallat xD men ni vet hur det är ibland orkar man inte blogga.

Så ja jag kom hem den 30 juli, så jag det var ett tag sedan men bilder och sånt kommer väl när jag känner för det... nej men de finns i pappas kamera ( tror jag ) och han är bortrest med jobbet för tillfället. Men ne nu ska jag ta och ringa kattis så vi syns bye!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0